Sunday, September 23, 2007

I'm back again


سلامی گرم به دوستان عزیزم

من دوباره آمدم

می دانم بعضی هاتون گله مندین که چرا این مدت تنبل شده بودم ولی دیگه به بزرگی خودتان ببخشید
که در چند ماه اخیر Persianblog بخشی از این تنبلی رو میندازم گردن
مشکلاتی در سرویس دهیش مواجه شده و بخشیش هم بر میگره به گرفتاری های روزمره که هر کداممان کمابیش گرفتارش هستیم

مدتی بود که دوست داشتم بنویسم ولی یه جای جدید جایی که بدونم آن چیزی که میسازم از بین نمیره و از طرفی هم تصمیم گرفتم شروع جدید رو بزام موقعی که مرحله جدید زندگیم به طور رسمی آغاز میشه

در واقع من چند روزی هست که دانشجوی رسمی رشته آی تی از دانشگاه آخن هستم و شروع زندگی دانشجویی را مصادف کردم با شروع کار این وبلاگ

امیدوارم همواره فرصت داشته باشم درباره زندگی و تجربیاتم به عنوان یه دانشجو مطالب مفیدی را بنویسم


و در پایین هم اخرین مطالبی رو که تو وبلاگ قدیمی نوشته بودم می بینید
شدن ولی اگه publish کامنتشان رو بستم چون قبلا
خواستین می تونین تو همین پست نظرهایتان رو بنویسین

6 comments:

  1. salam salam


    khastam farsi benevisam amma alan yek saate darma talash mikonam taze movafagh shodam:D az zogh zadegi pinglish minevisam:P

    ReplyDelete
  2. merci ke begholet amal kardi!:)
    manam saay kardam amal konam! khaili saay kardam:D

    zendegiye daneshjooyi khosh begzare!:P

    ReplyDelete
  3. salam
    hala daneshjooyi khube?! ishala movafagh bashi!
    felan bye!

    ReplyDelete
  4. salam
    khosh'halam ke 2bare shoroo kardid be UP kardane blog.
    2 ta tabrik:
    1. bloge jadid mobarak
    2. shoroo'e daneshgah ham mobarak bashe...

    ishala ke khosh bashid
    be hame salam beresoon
    M@J!D

    ReplyDelete
  5. سلام
    ممنون که به من سر زدین. در ضمن برات ارزوی موفقیت در دوره ی جدید زندگیتو دارم و امیدوارم این دوره همراه با تغییرات مثبت زیادی برات باشه

    ReplyDelete
  6. salam, khoobi? Nemidooni cheghadr khoshhal shodam az inke daneshgah miri, khob hesabi tabrik migam, omidvaram movafagh bashi, man ham in term bayad thesis benevisam, dige terme akhari shodam.
    Take care

    ReplyDelete