Sunday, June 21, 2009

Google Bomb

Iranian people are starting a new google bomb, to attract the international attention to the iranian dictator. The whole world should no that he is not Iran's president, he is killing innocent people!

All international reporters are band from iran, so every single person should help to tell the world what is happening.

The whole thing is simple, making a link to dictators page with the persian word for dictator.

http://www.ahmadinejad.ir linked by “کودتاچی”

like this: کودتاچی



#################


برای نمایش تنفر مردم از دیکتاتوری و کودتا اقدام به ایجاد یک بمب گوگلی کردیم .

برای انجام این طرح نیاز داریم 100.000 لینک با مشخصات زیر ایجاد شود :

لینک ها باید همگی با عنوان “کودتاچی” و به مقصد http://www.ahmadinejad.ir باشد .

بطور مثال : کودتاچی

نکاتی که باید در ایجاد لینک ها بدان توجه شود :

  1. بهتر است لینک بگونه ای درج شود که در تمام صفحات وبلاگ و سایت دیده شود .

  2. لینک باید در صفحاتِ در دسترس عموم باشد . یعنی هر بازدیدکننده ای بتواند تنها با وارد کردن آدرس ، به صفحه دارنده لینک دسترسی داشته باشد . ثبت لینک در صفحاتی که نیاز به ورود نام کاربری یا رمز دارند مؤثر نخواهد بود .

  3. لینک ها فقط باید در چارچوب معرفی شده باشند . لینک با عنوان های دیگر یا به سایت های دیگر مؤثر نخواهد بود . پرهیز از ناهماهنگی و پراکندگی و رعایت تمرکز و یکپارچگی برای رسیدن به هدف ضروری است . مطمئن باشید این یک طرح اصولی و حساب شده است . این طرح پس از مطالعات فراوان و بررسی کارشناسی افراد متخصص و خبره به مرحله اجرا رسیده است .

برای اجرای این طرح به عزم جدی و اراده و تلاش شما نیازمندیم :

  • از هر رسانه ای که در اختیار دارید برای اطلاع رسانی استفاده کنید . بسیاری از امکانات و رسانه ها در اختیار ما هستند که تا کنون از کنار آن بسادگی می گذشته ایم . فراموش نکنید که بشتر از همه چیز به یاری دیگران نیازمندیم .

  • هر نفر خود می تواند به تنهایی یک کمیته باشد و هیچ تفاوتی نمی کند چه کسی آغاز گر آن بوده است . همه باید در اطلاع رسانی سهیم باشند تا به هدف مشترک برسیم . فرض کنید خود شما صاحب و مجری این طرح هستید .

  • به خاطر داشته باشید هدف از اطلاع رسانی ، انجام کار است . اطلاع رسانی به تنهایی کافی نیست. خودتان هم دست به کار شوید و بعد از خودتان دیگران را به این کار دعوت کنید . یک لینک هم کمک بزرگی به اجرای این طرح می کند .

  • اگر وبلاگ یا سایتی ندارید یا به هر دلیلی نمی توانید در وبلاگ یا سایت خود اینکار را انجام دهید ، هم اکنون یک وبلاگ جدید بسازید . بسیاری از افراد اطلاعی از این طرح ندارند . شما که این فرصت را کسب کرده اید از آن بخوبی استفاده کنید .

  • اگر وبلاگ جدیدی می سازید، حتما آنرا به موتورهای جستجو و بویژه گوگل معرفی کنید. برای معرفی وبلاگ خود به گوگل از این لینک استفاده کنید: www.google.com/addurl

  • اگر وبلاگ قدیمی یا تعطیل شده ای دارید که بلا استفاده است ، از آن استفاده کنید . وبلاگ های قدیمی بخاطر اینکه از قبل در گوگل شناخته شده اند تأثیر بسزایی می توانند داشته باشند . هر چیز که خوار آید امروز به کار آید .

  • از بزرگی کار نهراسید . توجه داشته باشید لینکی که در تمام صفحات وبلاگ دیده شود ، برای هر صفحه بطور جداگانه به حساب می آید. برای رسیدن به این هدف یعنی 100.000 لینک ، 1000 وبلاگ که هر کدام 100 صفحه (اعم از مطلب یا صفحات موضوعات یا …) داشته باشند چاره ساز است .

  • زمان برای ما بسیار مهم است . فرصت زیادی برای انجام این کار نیست . تأخیر زمانی در شناسایی صفحات و لینک ها و تأثیر آن بر نتایج جستجو را باید با وسعت و بزرگی کار جبران کرد . پس از همین الآن دست به کار شوید و خود را دست کم نگیرید .

  • این متن را وبلاگ یا سایت خود کپی کنید . از دیگران هم بخواهید تا در این حرکت سهیم باشند . هیچ نیازی به ذکر نام یا لینک منبع نیست ! این یک حرکت مشترک است و هر فردی که در این حرکت سهیم باشد منبع آن خواهد بود .

در پایان یادآوری این نکته لازم است که این هدف جز با هماهنگی و یکپارچگی بدست نمی آید . این طرح توسط کارشناسان کاملا بررسی شده و بهترین شرایط انتخاب شده است . بنابراین از ناهماهنگی و پراکندگی خودداری کنید . همدلی و تمرکز بر روی یک هدف مشترک است که ما را در رسیدن به این هدف یاری می کند .

No comments:

Post a Comment